pátek 28. prosince 2012

Recenze - Nivea BB cream

Tak a konečně jedna slibovaná recenze na kosmetiku. :)

Asi před měsícem jsem byla vybrána k testování nového BB creamu značky Nivea. Výběr byl klasicky ze dvou odstínů - světlý a tmavý. Protože mám velmi světlou pleť, testovala jsem světlejší odstín.

V balíčku mi kromě krému přišel taky katalog výrobků Nivea, vzorek šampónu a kondicionéru Volume sensation, tělového krému a zpevňujícího krému proti celulitidě. Vzorečky mě samozřejmě potěšily, šampón i kondicionér jsem hned vyzkoušela a byla jsem spokojená.


A teď už k samotnému BB creamu. 


Hned po otevření mě zaujaly dvě věci - úžasná vůně typická pro některé výrobky Nivea a tmavější odstín krému, než jsem očekávala.




Při aplikaci se mi ze začátku zdál krém příliš hustý, ale nakonec se roztíral lehce. 

Krycí schopnosti jsou opravdu úžasné, klidně jej můžete vyměnit za make-up. U velmi nejednotné pleti, např. s flíčky bych raději použila nejdříve korektor na zarudlá místa, stejně jako pod make-up.

Barva krému je sice tmavější, než bych u nejsvětlejšího odstínu čekala, ale vzhledem k povedenému odstínu vypadá pleť po nanesení krému stejně jako by byla lehce opálená. Konečný efekt je tak opravdu povedený.

Rozjasňující účinek je také znát. Jen díky tomu jsem se odhodlala přidat svoje foto bez jakéhokoliv jiného make-upu, nebo jiných líčidel. :)

Fotografie před a po rozetřeni - je vidět lehká změna v tónu pleti:


A konečný výsledek po rozetření, bez jakýchkoliv dalších úprav, dokonce i bez použití korektoru:


Výsledek se tedy dá srovnat s použitím make-upu.

Abych nezůstala jen u chválení, musím zmínit ještě další věc, které jsem si všimla už po prvním dni používání krému. Během každého dne, kdy jsem použila Nivea BB cream se mi začalo tvořit akné. Večer jsem měla o pár celkem velkých pupínků navíc. Zkoušela jsem to několikrát a výsledek byl pokaždé stejný.

Narozdíl ode mě si ale krém oblíbila moje maminka, která na tyhle věci netrpí. Nakonec mi krém zabavila a velmi si ho pochvaluje. :)

Takže shrnuto a podtrženo: BB cream je super, ale ne pro někoho se sklonem k tvorbě akné.
Pokud by Nivea přišla na trh s variantou krému pro mastnou pleť, hned bych si jeden koupila! :)


1 komentář:

  1. Mně se nikdy nepoštěstí, abych byla vybrána, snad časem, protože testování miluju! =D

    http://blondlyn-avenue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat