úterý 10. prosince 2013

Konečně dokonalá rtěnka - ARTDECO

Rtěnky prostě zbožňuju a i když běžně nosím spíše jen hydratační balzámy, na zajímavé příležitosti musím mít zajímavé a výrazné rtěnky. Toho už jste si nejspíše všimly, protože v recenzích u mě najdete rtěnky fuchsiové, červené, oranžové a možná si taky pamatujete na příspěvek s barevnými papouščími rty. :)

A protože začíná zima (a ze mě už je opět úplná bledule), přišel čas na výrazné rudé rty, které si překvapivě užívám snad kdekoliv (nj, i ve škole). Klasické červené rtěnky už mám 2 a tak jsem se rozhodla pro něco ještě tmavějšího, temně rudého. :)

Nedávno mi přišel balíček od ARTDECO (FB Artdeco) s mou vyhlídnutou rtěnkou na Silvestrovskou párty i na nějaké to focení (a opět i do školy).
Jde o rtěnku High Performace Lipstick v odstínu 445 - Red Sky.


A proč je tak dokonalá? Upřímně, nenašla jsem na ní jedinou chybičku a ani neznám žádnou jinou tak úžasnou rtěnku. Moje neoblíbenější byly až doteď rtěnky Rimmel, ale to už jsem musela přehodnotit. Obě značky mají nádherně syté barvy a skvělou výdrž (Artdeco dokonce snad ještě více), ale v čem Artdeco výrazně vede je hydratace.


OBAL je jednoduchý zrcadlově stříbrný, vypadá luxusně. Zajímavější je ale provedení samotné rtěnky, ve které je vrytý nápis ARTDECO.
VŮNĚ mi přijde jakoby balzámová, nic výrazného.
INTENZITA KRYTÍ je právě to, co mě na rtěnce tak neskutečně zaujalo. Žádné poloprůhledné barvy, šmouhy ani nic podobného. Výsledek je opravdu profesionální.
HYDRATACE je úžasná, není třeba pod rtěnku používat balzám, protože tuhle funkci zvládne sama.
VÝDRŽ je skvělá, barvička se do rtů hezky chytí. Nicméně odolnost samotné rtěnky je klasická a když si zajdete na oběd, tak to nepřežije (zbyde jemný nádech barvičky).
NEOBTISKUJE SE NA ZUBY - tak tohle nechápu, ale zatím se mi rtěnka ani jednou neobtiskla na zuby. přitom u ostatních rudých rtěnek s tím mám při focení strašný problém. Jinak na skleničky při pití se obtiskuje normálně. :D


BARVA Red Sky je tmavě krvavě červená, s odstínem mírně do "zrzava". Krásně ladí s hnědým líčením, ale klidně bych ji doporučila i k černé a drsnějšímu (třeba gothic) stylu. Protože nemá klasický červený odstín, řekla bych že i přes výraznější barvu není tak křiklavá a je více elegantní.


Tak jak se Vám rtěnka líbí? A máte už zkušenosti se značkou Artdeco?

PS: Od Artdeco toho na blogu uvidíte ještě více, protože když jsem jejich kosmetiku poprvé vyzkoušela na Douglas Make-Up School, hned jsem si ji zamilovala. :)

51 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. jj, taky mi trvalo než jsem na nějakou takhle skvělou narazila :)

      Vymazat
  2. WOW, neskutečně pěkný odstín... proč jen jsem objevila i kouzlo rtěnek :-D další věc, co musí na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si někdy říkám proč jsem vůbec objevila kosmetiku.. Ikdyž asi to bude proto, že vynalezli zrcadlo :D

      Vymazat
    2. Tím zrcadlem si mě pobavila :-D :-D ale nejvíce mě za poslední dobu na tohle téma pobavil přítel. Pořád mi říká jak jsem krásná jen tak, že se mu nejvíce líbím, když se nelíčím ale teď jsem ho ptala (s jedním okem odlíčeným) co je lepší, jestli nabarvené oko nebo ne, jestli dokreslené obočí nebo ne... a on pak na to, tak samože je to lepší když mám to a to namalovaný... prý proč bych se jinak přece malovala :-D :-D

      Vymazat
    3. :D :D Tak to mi připomíná mého přítele. Ten prostě jen pořád tvrdí že jsem nejkrásnější ráno když se vzbudím s rozcuchanými vlasy a nenalíčená. Ale naštěstí už mi to líčení po 6ti letech přestal vymlouvat, teď už mi jen řekne že mi to sluší, nebo jeho oblíbené "Ty jsi nějaká namalovaná" :D
      Ale co mi přijde nejdivnější, že žádnému klukovi co znám se nelíbí oční linky (na víčku, nebo ještě hůře protáhlé ven). Všem to přijde divné (nejen na mě, ale slyšela jsem je komentovat ostatní holky- že nechápou proč si něco tak hnusného líčí) :D

      Vymazat
    4. Haha protáhnuté linky... když jsem si je začala dělat, taky to doprovázelo přítelovo rozčarování :-D proč jsem jak číňan a podobně, ale už si zvykl a snad se mu to už i líbí :)

      Vymazat
    5. :D Tak vidím že to nepochopení linek je asi u všech kluků stejné

      Vymazat
  3. Jo jo, moc pěkná! :)

    Doporučuju jejich bázi pod oční stíny, pokud ji ještě nemáš. Ale není prý dobrá pro citlivé oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě bázi jsem zkoušela na Make-up School v Douglasu a byla super! :3 Vůbec mi nepřišlo že by mohla někomu vadit, bylo to úplně bez problémů :)

      Vymazat
  4. ja som blázon do výrazných rúžov. tento odtieň je úžasný, nezvyčajný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě, taky si výrazné rty užívám :)

      Vymazat
  5. Artdeco, celá ta značka mi přijde skvělá cena/kvalita a mam ji sama hodně ráda a tady ta rtěnka vypadá skvěle, musim na ni mrknout, sháním tmavěřervenou, trochu vampy ale zase do tónů karmínové :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovou u nich určitě taky najdeš, ale jen podle stránek ty odstíny moc poznat nejdou, takže hledat swatche na Googlu je celkem nutnost :)

      Vymazat
  6. Fakt krásna farba, skvelá na jeseň a zimu:)

    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, přesně :) Na takové to líčení se světlou pletí a hnědými tóny se mi strašně líbí :)

      Vymazat
  7. Hrozně se mi líbí takovéhle barvy, ale na mě to vypadá hrozně blbě..:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Mi se akorát takové výrazné barvy nelíbí na někom hodně opáleném, ale na bledulích se mi líbí vždycky :) Takže vlastně kdo v zimě nechodí pravidelně do solárka, tomu to podle mě musí slušet :D

      Vymazat
  8. Ta barva je hodně nevšední :) krásná

    OdpovědětVymazat
  9. Na tvých rtech vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Musí vypadat krásně snad na jakýchkoliv rtech :)

      Vymazat
  10. Krásná. Svrbí mě z ní peněženka. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ten odstín vypadá tak úžasně a té chvály z tvé strany... hmmm. Teď si musím stále dokola připomínat, kolik rudých rtěnek doma mám, abych odolala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No nejhorší je, že odstínů mají na výběr strašně moc, takže si podle mě vybere každý :D Ale je dost nutné si hledat swatche na googlu, jinak nejde vůbec poznat jak ta barva bude vypadat :P

      Vymazat
  12. S touto značkou nemám zkušenosti :) Barva vypadá moc krásně jak v tyčince tak na rtech . Má i moc hezké balení .

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, souhlas :) Jinak značka Artdeco je německá, jsou známí hlavně profi dekorativní kosmetikou (např. jejich bází pod oční stíny), ale v sortimentu mají i doplňky a pečující kosmetiku. Snaží se profesionální produkty prodávat za výrazně nižší ceny než ostatní stejně kvalitní značky. :)

      Vymazat
  13. tak ta je nádherná! vybrala sis opravdu krásný odstín :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta je nádherná! Nějakou Artdeco rtěnku bych si chtěla pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je naprosto super a díky těm vlastnostem myslím že ať už si vybereš jakoukoliv z High Performance rtěnek, určitě budeš spokojená :) Akorát to hledání odstínů na googlu je celkem na dlouho (navíc na stránkách jsem našla jen název odstínů a ne číslo) :P

      Vymazat
    2. Ikdyž teď koukám že když klikneš na nějaký odstín, v popisu je kód zboží např. 12.445, což musí znamenat odstín č. 445 :D

      Vymazat
  15. Krásna farba! Ja by som ho asi používala len príležitostne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nevím jestli se udržím, nejraději bych takové barvy nosila celou zimu :D

      Vymazat
  16. Táto farba je fakt krásna ! :) ideálna na zimu ...príde mi ako keby bola vyrobená presne na vianočné sviatky :D

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se jí nemůžu nabažit.. Ještě jsem snad neviděla tak povedený odstín :3

      Vymazat
  17. Páni, je zajímavý, jak vypadá matně na fotce samotné rtěnky, ale po nanesení je dost lesklá. Tobě zdá se ten odstín fakt sedne, jsem zvědavá na celé líčení s ní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čekala že bude více matná když jsem ji viděla.. V obalu vypadá až semišově, po nanesení naopak hodně leskle a hydratačně krémově :)
      A děkuji, budu se s ní snažit nafotit nějaké líčení. :)

      Vymazat