pátek 25. dubna 2014

Pure Fuji - tělové mazání

Značku Pure Fiji už určitě většina z Vás zná, alespoň díky Ladyboxu a vzorečkům z něj. :)
Ale pro jistotu krátké seznámení: Jde o příjemnou a voňavou přírodní kosmetiku z Tichomoří - intenzivně hydratující tělové oleje a másla, krémová kokosová mléka, vyživující ručně vyráběná mýdla a peelingy z čerstvé cukrové třtiny, vyživující kokosové šampony a kondicionéry a plno dalších zajímavých věciček s ještě zajímavějšími vlastnostmi a vůněmi.

Tahle kosmetika nepoužívá žádné problémové složky, barviva, parabeny atd.. naopak se pyšní několika certifikáty a značkami jako je Green Earth (šetrnost k životnímu prostředí), Wildcrafted (udržitelnost, sběr ve volné přírodě), True Pacific (výroba kvalitních produktů v Pacifiku) a používá 3 certifikované organické oleje - panenský kokosový, dilo a makadamiový olej.
No a samozřejmě netestuje na zvířatech..


Sama už jsem jejich kouzlu taky propadla a díky jejich testovací taštičce s cestovními baleními 8 různých produktů Vám Pure Fiji můžu dokonale představit. :)



Dámská cestovní taštička - mix Pure Fiji obsahuje:
• Tělové máslo 15ml
• Dilo hojivý gel 15ml
• Kokosový sprchový gel 29ml
• Krémový peeeling 29ml
• Exotický masážní a koupelový olej 29ml
• Tělové hydratační mléko 29ml
• Kokosový šampón 29ml
• Kokosový krémový kondicionér 29ml
CENA: 754Kč

Aby recenze nebyla příliš přeplácaná, rozdělila jsem ji na 2 části - v té dnešní popíšu jejich tělové mazadla (máslo, olej, tělové mléko a hojivý Dilo gel) a příště se můžete těšit na zbytek produktů do sprchy a na vlasy.


Tělové mléko MANGO – tak tohle je pro mě největší bomba z celé sady. © Na tělové mléko je tahle věcička neskutečně hustá, hydratující a vyživující, takže je spíše blíže tělovým máslům.  Pleť je potom krásně promazaná a ten máslový pocit na kůži vydrží snad až do dalšího umytí. :3
A nejvíce mě i tak dostala VŮNĚ, která je stejná jako můj milovaný mango džus. Prostě nádherná čistě ovocná bez jakéhokoliv nepříjemného nádechu.
Pokud stejně jako já zbožňujete exotickou ovocnou vůni manga, tak tohle je jasná jednička, kterou doporučuju všema deseti. :)

CENA: 110Kč za 59ml, 237Kč za 90ml, 658Kč za 350ml.



Exotický masážní a koupelový olej GINGERLILY (Bílý zázvor): Hmm, proč se ta VŮNĚ  jen v českém překladu jmenuje „bílý zázvor“? Člověk pak čeká nějakou výraznou kořeněnou, až štiplavou vůni.. a tahle jemná ovocná vůně s mýdlovým nádechem od toho má hodně daleko. Musím se přiznat, že bych daleko raději opravdový zázvor, protože tady mi trošku vadí právě ten nádech, podobný květinové aviváži nebo mýdlu.
Jinak je olejíček luxusní, pokožku nádherně zjemňuje, promastí, ale rychle se vstřebá a tak se po něm hned můžu zase obléct. 

CENA: 294Kč za 90ml, 663Kč za 236ml.



Tělové máslo KOKOS: Když mi tělové mléko Pure Fiji připomínalo tělová másla, zkuste si představit jak husté je asi jejich tělové máslo.. Ano, je opravdu tuhé (konzistence je asi někde mezi ztuhlým pudingem a plastelínou) a tak je božsky vyživující. Tohle máslíčko je snad ta nejšikovnější věc na vysušená ztvrdlá kolena a podobné části těla, které se po jiném mazání pořád vysušují. Navíc se hezky vstřebává, ale pokožka zůstane máslově jemná a vyživená.
VŮNĚ kokosu je příjemná, ale opravdu jemná. Dokonce mi přijde, že samotný kokosový olej je cítit po kokosu více.

CENA: 81Kč za 15ml, 214Kč za 59ml, 690Kč za 236ml.



DILO hojivý gel  pro mě super pomocník po opalování, i když účinků by měl mít daleko více.. Pomáhá pokožku zklidňovat např. při spálení, bodnutí hmyzem, po holení nebo poškrábání a taky by měl být šikovným pomocníkem na modřiny. Má opravdu příjemný chladivý a zklidňující účinek a VŮNI mátových pralinek. Hned po vůni manga tuhle zbožňuju ze všech nejvíc.
 CENA: 86Kč za 15ml, 220Kč za 59ml, 590Kč za 240ml.



Tak jak se Vám Pure Fiji líbí? Zkoušely už jste od nich něco? 

32 komentářů:

  1. Já jsem od nich nikdy nic nezkoušela...Ale hrozně se mi vždycky líbí u Tebe ty kolečka s názvy...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dani, jsem ráda že se líbí :) A že jsi od nich ještě nic nezkoušela to celkem koukám.. Já jsem třeba ten Ladybox ve kterém Pure Fiji byl neměla, ale i tak jsem si prostě musela už tehdy najít nějaké jejich věcičky na Votočvohoz (tam často holky vyměňují věci z LB) :D Já se prostě nemůžu udržet když vidím zajímavou přírodní kosmetiku. :)

      Vymazat
  2. Já měla akorát ten curkový peeling a šampon + kondicionér, co byly v Ladyboxu. A jinak gingerlily je bílá exotická květina, s klasickým zázvorem nemá nic společného, takže český překlad je zavádějící.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Brunwen, to vím a právě proto se pozastavuju nad tím, proč to překládají jako bílý zázvor. :) Nechápu.. Jinak jak Ti seděl šampon a kondicionér? Já je budu zmiňovat v další části recenze, ale vůbec mi nesedí.. :(

      Vymazat
    2. Mně taky vůbec nesedly. :( Dokonce mi snad vlasy zanášely či co, bylo to fakt divné. Ale spíš mi to dělal ten šampon, kondiš byl lepší.

      Vymazat
    3. To jsem ráda, že to není mnou. Já totiž všechno ostatní od nich zbožňuju, ale vlasovku prostě ne. Dokonce z kondicionéru mám po umytí mastné vlasy (a tím myslím HNED po umytí). :D Jsou prostě až moc hydratační.

      Vymazat
  3. Tak ta cestovní taštička je naprosto kouzelná! A mangovou vůni zbožňuju, to musí být úžasné. Zkušenosti s tou značkou nemám, ale to víš, že pro mě je téměř všechno takové nekomerční novinka :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, a já myslela že když se něco párkrát objeví v Ladyboxu, hned to všechny blogerky a jejich čtenářky zaznamenají. :D Asi jenom já jsem takový maniak že okoukávám co se dá, jen aby mi něco neuniklo. :D

      Vymazat
  4. Jasne,ze pozname a presne ako pises z ladyboxu:) masielko bolo super,no sampon a kondis na mojej hlave slavu nespravili...cakala by som,ze budu viac vyzivne..no ich vona bola skvela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli, tak to úplně souhlasím.. Máslo super (a vlastně skoro všechny jejich věcičky), ale vlasovka strašná. Mi naopak přijde hodně hydratační a mám z nich mastné vlasy.. :(

      Vymazat
  5. Mi tahle značka nevyhovuje :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, jestli jsi zkoušela jejich vlasovku, tak se ani nedivím.. Ta mi jako jediná taky vůbec nevyhovuje. Zbytek je ale super. :)

      Vymazat
  6. tahle cestovní sada vypadá úplně úžasně! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicco žee? :D Je úplně rozhošná, že bych si ji nejraději jen nechala někde vystavenou na poličce v koupelně. :3

      Vymazat
  7. Měla jsem ten kokosový šampón a kondicionér a vůbec mi to nesedlo. Recenze je na blogu. Pak jsem měla ještě vzorek tělového másla a tam mi zase nesedla vůně, jinak bylo super. Něco na tělo bych zkusila, ale od vlasovky už dávám ruce pryč.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, to děláš dobře. O vlasovce sice budu psát příště, ale už teď říkám že za mě jasné NE.. Ale naopak zbytek co jsem vyzkoušela je super.. Nejvíce bych brala to mango tělové mléko nebo Dilo gel, to je bomba a asi ty minibalení brzo zlikviduju. :)

      Vymazat
  8. To nevím, ale na oobrázku jsou 3 druhy :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi fakt nový druh, ikdyž zrovna gin s tonikem už jsem myslím viděla.. no nevím :D

      Vymazat
  9. Měla jsem právě díky Ladyboxu vzorky, kokosový šampon mi překvapivě sedl a ještě v zásobě čeká další šampon s kondicionérem s kokosovým mlékem, tak jsem zvědavá.
    A tahle taštička vypadá úžasné, je roztomilá. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, Charmedko to jsi asi první co čtu že jejich vlasovka sedí. :) Určitě pak dej vědět nebo napiš recenzi, jsem zvědavá na Tvůj názor celkově na jejich šampon i kondicionér :)

      Vymazat
  10. Moja sestra to používa hovorí že najviac je spokojná s Tým telovým mliekom Mangovým :) veľmi super vonia :)! CHECK MY BLOG!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme s Tvou sestrou dvě, přesně tohle mléko taky zbožňuju :)

      Vymazat
  11. Mango tělové mléko je super..ale co se týče vlasovky tak za mě ne..:)

    www.laleitr.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi, úplný souhlas.. Jak vidím, v tomhle mají všichni celkem jasno a jejich vlasovka prostě nevede. :) Zato ta vůně manga, to je dokonalost :3

      Vymazat
  12. Ta taštička vypadá úžasně (teda až na tu cenu) a to tělové mlíko a máslo vypadají fak dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, cena je celkem vysoká, když to tak vezmu že za jednu tu miniaturku Ti to vyjde skoro na stovku.. Ale to bych nepočítala tu krásnou taštičku, ta je k tomu taky super. :3

      Vymazat
  13. Koupila jsem si klasické mýdlo karambola a naprosto bezkonkurenční. Koupím znovu, je fakt super. Právě vlasovku jsem chtěla vyzkoušet . Koupím malé balení a uvidíme co to udělá s mou pokožkou hlavy. Trochu mne zlobí . Cikupka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cikupko, pokud bys chtěla minibalení, mám je jen odzkoušené (šampon i kondicionér) a klidně je vyměním třeba za nějaké jiné vzorky.. Opravdu mi nesedí a na cesty už mám něco jiného. :)
      Kdybys chtěla, můžeme se domluvit třeba přes Votocvohoz. :)
      http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/49631-gavlasovav

      A na to mýdlo jsi mě teda taky nalákala. Navíc karambola je opravdu božská vůně. :3

      Vymazat
    2. urco se juknu dik moc ozvu se cikupka

      Vymazat
  14. Ahoj. Miluji kosmetiku Pure Fiji. Proto bych chtela neco podotknout k ye vlasove kosmetice. Problem bude v tom, ze Evropske zemy maji vetsinou zcela odlisny typ a kvalitu vlasu, nez zeny v Pacofiku. Proto poci, jakoby mastnych vlasu.Kamila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, Kamčo to je jasné. I tady se najdou určitě ženy, které mají zničené vlasy odbarvováním a fénováním, a kterým asi jejich vlasová kosmetika sedět bude. :)
      Někdo si prostě může jen tak vetřít do vlasů kokosový olej a je spokojený.. Já bych ale měla mastnou hlavu a musela bych to vymýt nějakým pořádně odmašťujícím šamponem. No a s těmi kokosovými šampony a kondicionéry je to stejně, taky jsou takové olejové. :D

      Vymazat