neděle 20. července 2014

Focení - Renáta Pindurová

Ještě jsem zapomněla přidat fotky z jednoho dřívějšího focení, tak je tady trošku opožděně máte.. :)
Tentokrát jsou z photoworkshopu v Ostravě s více fotografy i modelkami, kde šlo o učení se věcí jako je svícení v ateliéru atd, čemuž sice vůbec nerozumím, ale část věnující se focení jsem si stejně užila. :D


Mé fotky jsou od Renáty Repr Pindurové, což je moooc milá slečna z Ostravy, se kterou jsem si kromě focení i hezky popovídala. :)
Navíc mi splnila jeden můj fotící sen, a to fotky na gauči. :D Hlavně ta poslední se mi strašně líbí.. je opravdu vidět že někteří lidé (jako je Renča) prostě ví co a jak vyfotit a z jakého úhlu budete vypadat nejlíp. :)

Pokud chcete mrknout na fotky podrobněji, rozklikněte si celý článek.




PS: Na sobě mám minišaty z H&M, botičky Pleaser a vlastní líčení, které muselo vydržet na focení skoro celý den, takže už není ve stavu prvotní dokonalosti.. :P

Co Vy a focení? Fotíte se rády, nebo dostáváte při pohledu na foťák husí kůži? :)

30 komentářů:

  1. wáááu ...ty jsi kočka, moc ti to sluší :))
    já raději stojím za foťákem, než před :D ale někdy je potřeba udělat nějaké fotečky, ať už na památku nebo pro pobavení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji. :) Nj, to úplně souhlasím, ale tyhle fotky co tak baví mě zrovna na památku nejsou, to jsou lepší momentky s kamarády a rodinné fotky. :)

      Vymazat
  2. Strašně moc ti to sluší! Ta fotogafka je skvělá, i když ty jsi určitě krásná i v reálu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vito. :3 Ale v reálu se moc nelíčím, tak se to srovnat nedá.. :P

      Vymazat
  3. krásné fotky :) dost se tu podobáš Evě ze seriálu Horákovi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, konečně alespoň změna oproti obvyklé Sandře Bullock :D

      Vymazat
  4. Bude to znít divně, když řeknu, že vypadáš neskutečně sexy? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudeee :D Byl to asi tak trošku záměr, takže moooc děkuji :)

      Vymazat
  5. Jak je možný, že Ti to na každý fotce tak neskutečně sluší?! Já už sem přestanu chodit, pokaždý mi klesne sebevědomí na bod mrazu! :D
    Ne teď vážně, fotky jsou moc povedené, líčení i po celém dni vypadá skvěle a fotky na gauči jsou fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi mooc děkuju, mám z toho neskutečnou radost. Hlavně když jsem už po tom dni byla celá lesklá a rozteklá (nevzala jsem si s sebou pudr), tak jsem se bála že ty fotky vůbec nevyjdou.. Ale fotografka je šikovná a naštěstí si s tím poradila. :)

      Vymazat
  6. Neskutečná kočka jsi! Krásné šaty a fotky se moc povedly :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuju Caroline. :) Šatičky mám taky moc ráda a je pravda, že sklízí úspěch (a někdy až příliš civění). :D

      Vymazat
  7. Fotky sa mi páčia a ešte viac tie šaty, seknú ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooc děkuju. :) Šatičky si pamatuju jak jsem kupovala - byl to asi poslední kus a i když bych si jinak vzala o číslo větší, prostě jsem je tam nemohla nechat :D

      Vymazat
  8. tá posledná! odpadávam! nádherná!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky a to líčení je taky parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé šaty! :) V jednoduchosti je krása, přesně můj styl. Také jsem si jedny takové pořídila a jsou dokonalé :) Mám je z www.answear.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alino, děkuji za milý komentář. :) Ty mé šaty byly z H&M, ale vsadím se, že podobných půjde sehnat více. :)

      Vymazat
  11. Pri Tebe stačí už len "cvaknúť" s foťákom. :-) Si hotový a perfektný objekt na fotenie. Krásne a teším sa s Tebou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Kataríno, děkuji :) Ale bohužel to není pravda, když mě vyfotí někdo bez fotografického smyslu, vezme to třeba ze špatného úhlu a hned vypadám strašně. :D

      Vymazat
  12. To jsou ale krásné fotky! Moc se mi tento způsob focení líbí, je to trochu jako glamour fotky, ale ne tak agresivní. Jen tak dál! budu tě sledovat dál, musím se inspirovat, jestli ti to nevadí. :)

    OdpovědětVymazat