pondělí 15. září 2014

Zámecké focení - Vít Kovalčík

Po opravdu dlouhé době jsem se opět odhodlala přidat nějaké své fotky.. Tentokrát jde o další zámecké setkání v Lednicích - se zapůjčenými kostýmy od Mii (FB Mia Zlulajda), líčením a účesy v podání šikovných vizážistek a kadeřnic a s velkým množstvím skvělých fotografů.

A začnu hned fotkami od jednoho z těch úplně nejšikovnějších - Víta Kovalčíka (FB Vit Kovalcik Photography, stránky www.pastel.cz). Určitě mrkněte na jeho stránky, kde má povedených fotografií daleko více.. a pokud se vám zalíbí, můžete se za ním vydat na focení do Brna. :)
Sama můžu focení s ním jedině doporučit - nejen podle jeho krásných fotek, ale i díky příjemnému vystupování je to podle mě opravdový profesionál.


A co se týče make-upu i toho nádherného účesu s listím a copánky na přání, tak o ten se postarala Hanka Hrbáčková (FB Krása štětcem - líčení & vizáž & účes).


Musím uznat, že tyhle zámecké setkání mě pokaždé neskutečně baví a když díky nim navíc poznám tak úžasné fotografy, vizážistky a plno dalších milých lidí, tak je to opravdu skvěle prožitý den. :)

PS: Brzy bude v pořadí 5.zámecké setkání v zámku Lešná, na které můžete kouknout na FB TADY. Já se bohužel tentokrát zúčastnit nemůžu, ale ráda pak mrknu na výsledné fotky, které určitě tentokrát budou stát za to! :)

28 komentářů:

  1. Moc krásné fotky! Ta první se mi líbí nejvíce! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné fotky, sluší ti to a moc. Vypadáš jako lesní víla :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Juuuu, vypadáš jak víla. Nádherný fotky :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky si z těhle zámeckých setkání přivážíš nádherné fotky, ale musím tedy říct, že tyhle jsou opravdu vyjímečně krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Ely, taky se mi tyhle strašně líbí.. chtěla jsem něco jiného než minule a myslím že se to povedlo opravdu skvěle.. ještě že jsem potkala tak šikovné fotografy a vizážistky :)

      Vymazat
  5. Vypadáš úžasně, připomínáš mi nějakou lesní vílu :) Jsi krásně nalíčená
    VERU-LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Překrásné fotky, opravdu vypadáš jak víla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji. :) Ale myslím že od zámecké paní to má daleko. :D

      Vymazat
  8. No tak to je nádhera!! Vypadáš přímo famozně. Úplná modelka, krásný.. sluší ti to moooc :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  9. Super nápad, vypadá to hezky a sladěně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, byl to nápad jedné fotografky a práce zmíněné vizážistky.. Vymyslely a provedly to opravdu nádherně. :3

      Vymazat
  10. naprosto perfektní fotky, prostě wow! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tenhle odstín zelené ti strašně sluší! Ty fotky jsou moc povedené, líbí se mi, že vypadají přirozeně. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, fotky jsou vážně krásné!

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera! Já zbožňuji vílí tématiku a ty vypadáš úplně jako lesní víla, takové fotky mám moc ráda, snad se někdy dočkám dalších :)

    OdpovědětVymazat