neděle 12. října 2014

"mátový" lak NYC 320 - Blue SKy

Protože mátové barvičce jsem úplně propadla, tomuhle krásnému laku jsem při návštěvě drogerie taky nemohla odolat. Světlé pastelové barvy navíc na nehtech vypadají jemně a elegantně a kromě toho laky NYC stojí asi jen 40Kč. :)



Lak při 2 vrstvách krásně kryje, má ucházející výdrž a barva je na určitém světle skoro až neonově svítivá, ale přitom světlounce mátovo-tyrkysová. Schnutí mi přijde super, se dvěma vrstvami není vůbec problém a lak zaschne během chvilky.

A mimochodem jeho VÝDRŽ je tak dvojnásobná oproti mému druhému mátovému laku od Yves Rocher.. vydrží prostě klasicky asi 3 dny, což u mě znamená lepší drogérkový průměr (ikdyž každému laky drží jinak dlouho, asi to závisí na tom co běžně děláte, jestli myjete často ručně nádobí atd).

Taky tak zbožňujete laky NYC? :)

11 komentářů:

  1. Ten mám, odstín nádherný a výdrž neuvěřitelná ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Božínku tak ten má dokonalý odstín :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ten vypadá krásně :) od NYC mám dva - jeden naprostý propadák a ten druhý naprostý skvost :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná barva, mám od SHE podobnou a moc se mi líbí :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  5. Barva je to krásná, já jsem kupovala ségře jednou lak od NYC v takové borůvkové barvičce a byl super
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. koupím ho nejspíš kamarádce,/miluje mint barvu/ já si nehty nelakuji, dělám si jen gel už :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezká barvička, kámoška má takový zastřele růžový a je s ním moc spokojená, já od nich nemám žádný :).

    OdpovědětVymazat
  8. je úžasný, to bych od NYC nečekala...a překvapilo mě, že vydrží déle než YR!

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem od nich laky neměla, ale vypadá pěkně - jen modřejší, než bych od mátové barvy čekala...

    OdpovědětVymazat
  10. Já miluju od nyc tmavý fialový, přesně barva na podzim;) Tento je také krásný;)

    OdpovědětVymazat