pátek 3. října 2014

Zámecké focení - Petr Dio Pospíšil

Musím uznat, že toto zámecké focení jsem skoro vůbec nefotila v dobových kostýmech a už vůbec ne v okolí zámku.. Naštěstí takových fotek mám plno z minula, a tak jsem tentokrát vymýšlela něco jiného.

Nejvíce jsem chtěla nafotit něco s mou vlastnoručně vyrobenou čelenkou s velkými umělými květy růží.. Sice jsem si k ní představovala trochu jiné oblečení (spíše něco jemnějšího), ale mezi kostýmy jsem našla asi nejvhodnější tuhle červeno-černou variantu..


A myslím, že nakonec se ten nápad vydařil celkem pěkně, za což vděčím hlavně fotografům, kteří si na mě našli čas, i když už se zámecké setkání chýlilo ke konci. :)

Fotograf Petr Pospíšil (FB Petr Dio) je jedním z nich, a protože se mnou nafotil opravdu hodně fotek, bude tenhle fotící článek jeden z těch obsáhlejších. 

Navíc na konci ještě najdete menší info k výrobě mé květinové čelenky.


Kostýmy: FB Mia Zlulajda
Vizáž a účes: FB Krása štětcem




Pokud byste chtěli návod na čelenku, tak vás musím jeho jednoduchostí zklamat (nebo potěšit?) - našla jsem doma dvouřadou čelenku (našla jsem ji i na Ebayi třeba TADY) a 5 umělých květů (1 za 15Kč nakoupené TADY) jsem do jejího středu mezi ty dvě řady jen zastrkala.. no a ono to překvapivě drží tak dobře, že jsem nic nemusela lepit. Kdybyste to někdo chtěli raději nafotit, dejte vědět. :)

Tak jak se vám fotky a nápad s velkou květinovou čelenkou líbí? 

30 komentářů:

  1. nádherné fotky, prostě wow! <3 s tou čelenkou vypadáš skoro jako Lana! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji. :3 Zajímavé že to už jsem četla na blogu jednou, že se na nějakých fotkách podobám právě Laně. :)

      Vymazat
  2. NÁDHERNÉ fotky! Strašně moc Ti to sluší, fakt krása! A ta čelenka se Ti povedla, šikula :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, opět moc povedené fotky! Ta čelenka je na focení parádní a červená ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju.. mi se právě vždycky zdálo, že mi červená nesluší a původně jsem chtěla květy modré.. bohužel nebyly a tak zvítězila červená :D

      Vymazat
  4. wow úžasné fotky!! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný fotky. Já jdu po dlouhé době fotit zítra s koněm, tak se moc těším :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak s koníkem to musí být teprve super! Jsem pak zvědavá na fotky :)

      Vymazat
  6. Líbí se mi romantika těch fotek, ty fotky u té vrby jsou nádherné! A tvoje čelenky se mi moc líbí, na takové focení je skvělá.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky a čelenka sa mi páči tiež, na budúce leto si musím konečne nejakú spraviť, alebo kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to můžu jedině doporučit můj extra jednoduchý způsob výroby :D

      Vymazat
  8. Úžasný! Super fotky. Čelenka je super. Moc povedené. Sluší ti to.
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  9. Ta čelenka ti moc sluší, mohla by vypadat hezky i jen j jednoduchými bílými šaty. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vito, to by mohlo být opravdu kouzelné. :)

      Vymazat
  10. Krása nebeská :) myslim, že kombinace černo-červených šatů je k té čelence skvělá :)
    A v bílých šatech vypadáš úžasne! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty mas takove stesti na ty fotografy :)

    OdpovědětVymazat